Blog

Opinie dla aplikacji w Google Play: jak pozyskiwać pozytywne recenzje?

Google Play to zdecydowanie najpopularniejszy sklep z aplikacjami mobilnymi. Ich liczba regularnie się zmienia, ale zawsze oscyluje w granicach 3,5 miliona (!). Dla porównania: w App Store do dyspozycji mamy co najmniej o milion apek mniej. To naturalne, że wydawcom bardzo zależy na tym, aby ich oprogramowanie znalazło się w Google Play, ponieważ najwięcej posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z systemu operacyjnego Android (należącego do Google). Problem polega na tym, że z powodu […]

Czytaj więcej
Wizytówka Google i odpowiednie jej prowadzenie

Wizytówka Google – przewodnik po zakładaniu i jej prowadzeniu

Wizytówka w usłudze Google Moja Firma jest standardowym narzędziem promocji biznesu w sieci. Jeszcze do niedawna panowało dość powszechne przekonanie, że posiadanie wizytówki opłaca się wyłącznie firmom działającym lokalnie, które będą wyszukiwane przez klientów z danego miasta, powiatu, ewentualnie regionu. Obecnie jednak na takie rozwiązanie powinno się zdecydować każde przedsiębiorstwo, któremu zależy na budowaniu wiarygodnego wizerunku w sieci i zdobyciu konsumenckiego zaufania. Wizytówka Google jest dużym […]

Czytaj więcej

Zarządzanie opiniami w Internecie

Zarządzanie opiniami w Internecie wiąże się z wieloma przekazami wyrażającymi swoje opinie o Firmie . Miedzy innymi można do nich zaliczyć opinie w mediach społecznościowych na wybranym profilu firmy, w profilach wybranej branży oraz na indywidualnych profilach. Opinie można wyrazić także na forach internetowych uwzględniając wątek dotyczący danego przedsiębiorstwa jak również komentując go. Najłatwiej jednak jest wyrazić opinię za pośrednictwem wizytówki Google, co stwarza szansę na zauważenie takowej […]

Czytaj więcej
jak-dodac-opinie-na-google

Jak dodać opinie na Google i dlaczego warto z tego korzystać?

Opinie w Google są dla większości użytkowników internetu wygodnym i wiarygodnym źródłem informacji o firmach. Wysoka średnia ocen oraz ich duża liczba pomagają również zwiększać widoczność Twojego biznesu w Mapach Google i w wyszukiwarce. Przeczytaj poniższy tekst, jeśli chciałbyś wiedzieć: Opinie Google – jak je dodać? Dodawanie opinii Google jest bardzo proste. Co więcej, jest możliwe zarówno z poziomu wyszukiwarki, jak i w Mapach Google. Poniżej wyjaśniamy, jak dodać […]

Czytaj więcej
opinie-google-na-telefonie

Opinie Google na telefonie - dlaczego warto o nie dbać, prowadząc swój biznes?

Opinie w wizytówce Google to ważne źródło informacji dla potencjalnych klientów. Dzięki widoczności wizytówki w usłudze Google Moja Firma odbiorcy produktów i usług zdecydowanie chętniej wystawiają recenzje, co wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Obecnie wiele osób korzysta z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych, a więc sprawdza opinie Google na telefonie. Sprawdź, gdzie wyświetlają się opinie zadowolonych klientów i jak skutecznie je pozyskiwać. Dowiedz się także, jak wygląda usunięcie opinii […]

Czytaj więcej
Usuwanie opinii z portalu GoWork

Jak usunąć opinie na GoWork? Poradnik Good Opinion

W internecie reputacja firmy może zostać nadszarpnięta przez nieuczciwe lub fałszywe opinie. GoWork to platforma, na której takie sytuacje się zdarzają. Warto wiedzieć, jak sobie z nimi radzić. W tym poradniku znajdziesz praktyczne kroki do usunięcia nieprawdziwych recenzji i ochrony wizerunku swojej firmy. Dowiesz się również, kiedy warto rozważyć interwencję prawną. Dlaczego opinie o firmie na GoWork są ważne? Opinie o firmie na GoWork mają ogromne znaczenie dla wizerunku […]

Czytaj więcej
Opinie w internecie o firmie

Jak zadbać o opinie firmy w Internecie?Najważniejsze zasady

Według raportu BrightLocal 9 na 10 osób szuka firm w swojej okolicy w Internecie. Co trzeci konsument przyznaje się do sprawdzania opinii o produktach, usługach i markach w sieci przed podjęciem decyzji zakupowej, poświęcając na to – uwaga – średnio blisko 14 minut. Ten sam raport przynosi nam jeszcze jedną istotną ciekawostkę: przeciętny konsument zapoznaje się z aż 10 opiniami nim zaufa konkretnemu przedsiębiorcy. Jaki płynie z tego wniosek? […]

Czytaj więcej
Oceny google i zarządzanie nimi

Oceny Google – czym są i dlaczego powinieneś zacząć o nie dbać?

Czy wiesz, że Twoja firma jest obecna w Google, nawet jeśli specjalnie się o to nie starałeś? Wystarczy, że jeden klient zrecenzował np. oferowany przez Ciebie produkt, usługę czy w jakikolwiek inny sposób wspomniał o Twoim biznesie. Każdy przedsiębiorca powinien zabiegać o to, aby jego firma była dobrze postrzegana przez klientów, na co decydujący wpływ mają oceny Google. Jeśli są one negatywne lub w najlepszym razie neutralne, to znasz już powód, dla którego trudno jest […]

Czytaj więcej

Jak wyłączyć opinie Google?

Tytułowe pytanie zadaje sobie niejeden właściciel wizytówki w usłudze Google Moja Firma, pod którą znajduje się dużo negatywnych opinii dotychczasowych klientów lub… wystawionych przez nieuczciwą konkurencję w ramach kampanii czarnego PR. Jeśli sam zastanawiasz się, jak wyłączyć opinie Google, to nie mamy dla Ciebie dobrej informacji – jest to niemożliwe. Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, aby zawalczyć o poprawienie wizerunku firmy i pozbycie się niektórych […]

Czytaj więcej
Wyszukiwanie lokalne i SEO lokalne

Wyszukiwanie lokalne - czym jest i dlaczego jest ważne dla Twojej firmy?

Wyszukiwanie lokalne to zapytania o produkty lub usługi w obrębie miejscowości, dzielnicy lub regionu - słowem -  obecnej lokalizacji użytkownika. Ma ono istotne znaczenie dla działalności Twojej firmy, szczególnie, kiedy mowa o zwiększeniu zysków i rozpoznawalności marki. Sprawdź, dlaczego. Czym jest wyszukiwanie lokalne? Wyszukiwanie lokalne to wpisywanie zapytań w wyszukiwarkę, które są związane z usługami świadczonymi w danym regionie, mieście, bądź w obrębie dzielnicy (w pobliżu Twojej lokalizacji i z uwzględnieniem odległości). […]

Czytaj więcej

Sprawdź, co możemy
dla Ciebie zrobić

Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!

Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

    © 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play