Blog

Opinie dla aplikacji w Google Play: jak pozyskiwać pozytywne recenzje?

Google Play to zdecydowanie najpopularniejszy sklep z aplikacjami mobilnymi. Ich liczba regularnie się zmienia, ale zawsze oscyluje w granicach 3,5 miliona (!). Dla porównania: w App Store do dyspozycji mamy co najmniej o milion apek mniej. To naturalne, że wydawcom bardzo zależy na tym, aby ich oprogramowanie znalazło się w Google Play, ponieważ najwięcej posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z systemu operacyjnego Android (należącego do Google). Problem polega na tym, że z powodu […]

Czytaj więcej

Wizytówka Google – warto dbać o pozytywną opinię. Jak się za to zabrać?

Wizytówka w usłudze Google Moja Firma jest standardowym narzędziem promocji biznesu w sieci. Jeszcze do niedawna panowało dość powszechne przekonanie, że posiadanie wizytówki opłaca się wyłącznie firmom działającym lokalnie, które będą wyszukiwane przez klientów z danego miasta, powiatu, ewentualnie regionu. Obecnie jednak na takie rozwiązanie powinno się zdecydować każde przedsiębiorstwo, któremu zależy na budowaniu wiarygodnego wizerunku w sieci i zdobyciu konsumenckiego zaufania. Wizytówka Google jest dużym […]

Czytaj więcej

Kreowanie wizerunku firmy w sieci

Wizerunek firmy w internecie tak samo jak wizerunek tak zwanego „pierwszego wrażenia” ma ogromny wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa. Każdy biznesmen lub każda bizneswoman niewątpliwie muszą zwrócić uwagę na kreowanie wizerunku firmy w sieci. Zaniedbania bądź niedopatrzenia z tym związane mogę bardzo negatywnie wpływać na dalszy los firmy. W wielu przypadkach wystarczy tylko jedna negatywna opinia, która jest dostępna dla potencjalnego klienta, może ona pociągnąć za sobą dalsze konsekwencje […]

Czytaj więcej

Opinie Google istotą XXI wieku

Nawiązując do tytułu : „Opinie Google istotą XXI wieku „ Skupiamy się zarówno na przedsiębiorcach jak i konsumentach. Opinia stanowi wyobrażenia, wizję na temat danej firmy, przedsiębiorstwa, wykonanej usługi. Wyraża recenzję na temat punktu widzenia danej jednostki w tym wypadku korzystającej z usług danego przedsiębiorstwa. Niezwykle ważną rolę pełnia ona w dzisiejszych czasach. Stanowi reputację jak również widzenie konkretnej firmy. Co raz więcej osób […]

Czytaj więcej

Zarządzanie opiniami w Internecie

Zarządzanie opiniami w Internecie wiąże się z wieloma przekazami wyrażającymi swoje opinie o Firmie . Miedzy innymi można do nich zaliczyć opinie w mediach społecznościowych na wybranym profilu firmy, w profilach wybranej branży oraz na indywidualnych profilach. Opinie można wyrazić także na forach internetowych uwzględniając wątek dotyczący danego przedsiębiorstwa jak również komentując go. Najłatwiej jednak jest wyrazić opinię za pośrednictwem wizytówki Google, co stwarza szansę na zauważenie takowej […]

Czytaj więcej

Opinie Google: wszystko, co musisz o nich wiedzieć

Google to doskonały przykład ekosystemu, bez którego trudno byłoby nam sobie wyobrazić codzienne funkcjonowanie. Z flagowego produktu firmy Alphabet, czyli wyszukiwarki Google, korzysta 42% populacji naszej planety – to ponad 3,2 miliarda ludzi (byłoby o co najmniej miliard więcej, gdyby Google nie było blokowane w Chinach). W Polsce najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie ma właściwie monopol, bo codziennie jakieś hasło wpisuje w niej około 98% internautów. Te dane prowadzą nas do prostego wniosku: […]

Czytaj więcej

Jak usunąć opinie w Google metodami polubownymi?

Każdy przedsiębiorca powinien sobie zdawać sprawę z tego, że nawet kilka czy kilkanaście negatywnych opinii w Internecie na temat jego firmy może znacząco wpłynąć na postrzeganie biznesu, a tym samym wyniki sprzedaży. Wyszukiwarka Google oraz media społecznościowe są dziś podstawowymi źródłami wiedzy o markach, z których korzystają miliony konsumentów. Dobre opinie wpływają na wzrost zaufania do firmy, te złe natomiast są jak przebita opona w samochodzie: może i da się tak przejechać kilkaset metrów, […]

Czytaj więcej

Dodawanie opinii Google: kiedy warto z tego skorzystać?

Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się wpis, w którym wyjaśnialiśmy, jak dodać opinie na Google. Jeśli go przeczytałeś, to wiesz już, że istnieją sposoby na zebranie opinii pod wizytówką w usłudze Google Moja Firma, co w wielu sytuacjach jest zbawienne dla biznesu. Właśnie – w jakich? Kiedy dodawanie opinii Google ma sens, a wręcz można je uznać za konieczne? Tym tematem zajmiemy się w dzisiejszym artykule. Dowiedz się, czy to już czas, abyś […]

Czytaj więcej
opinie-google-na-telefonie

Opinie Google na telefonie - dlaczego warto o nie dbać, prowadząc swój biznes?

Opinie w wizytówce Google to ważne źródło informacji dla potencjalnych klientów. Dzięki widoczności wizytówki w usłudze Google Moja Firma odbiorcy produktów i usług zdecydowanie chętniej wystawiają recenzje, co wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Obecnie wiele osób korzysta z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych, a więc sprawdza opinie Google na telefonie. Sprawdź, gdzie wyświetlają się opinie zadowolonych klientów i jak skutecznie je pozyskiwać. Dowiedz się także, jak wygląda usunięcie opinii […]

Czytaj więcej

Jak usunąć opinie z GoWork?

GoWork to najpopularniejszy portal opinii o pracodawcach. Idea jego istnienia jest całkiem słuszna: pracownicy zyskali miejsce, w którym mogą swobodnie wypowiedzieć się o swoim zakładzie pracy, atmosferze jaka w nim panuje, zrecenzować przełożonych i opisać warunki zatrudnienia. Jak nietrudno się domyślić, poczucie anonimowości w Internecie powoduje, że mnóstwo osób pozwala sobie na daleko idące przekłamania, szkalowanie wizerunku pracodawcy, a nawet działania mogące podchodzić pod pomówienie (co już stanowi […]

Czytaj więcej
© 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play