Blog

Wizytówka NAP

Wizytówki NAP

Wizytówki NAP to narzędzie, które może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu, zwłaszcza jeśli prowadzisz działalność lokalną. W tym artykule dowiesz się, czym są wizytówki NAP, dlaczego są ważne, jak je tworzyć oraz jak wykorzystać je w strategiach pozycjonowania. Przedstawimy także przykłady i case studies firm, które odniosły sukces dzięki wykorzystaniu wizytówek NAP. Zapraszamy do lektury! Czym są wizytówki NAP i dlaczego są ważne? NAP wizytówka to narzędzie, które zawiera podstawowe […]

Czytaj więcej
link do wystawiania opinii google

Link do wystawienia opinii Google - Jak go skutecznie wykorzystać

Czym jest link do wystawienia opinii Google? Link do wystawienia opinii to specjalny adres URL, który umożliwia klientom łatwe dodawanie recenzji na temat Twojej firmy w Google. Znaczenie tego linku w kontekście Google polega na tym, że pozwala on zbierać opinie od użytkowników, które wpływają na pozycjonowanie Twojej firmy w wynikach wyszukiwania oraz na Google Maps. Jak działa link do dodawania opinii? Link do dodawania opinii to narzędzie, które ułatwia klientom wystawienie recenzji na temat Twojej firmy. […]

Czytaj więcej
Identyfikator profilu firmy Google

Identyfikator profilu firmy Google

Czym jest identyfikator profilu firmy Google? Identyfikator profilu firmy Google to unikalny numer przypisany do profilu firmy w ramach usługi Google Moja Firma. Dzięki niemu można łatwo zarządzać swoim profilem, a także monitorować i analizować jego wydajność. Identyfikator ten różni się od innych identyfikatorów Google, takich jak identyfikator konta Google czy Google ID, które są związane z kontem użytkownika, a nie z profilem firmy. Posiadanie identyfikatora profilu […]

Czytaj więcej
widoczność opinii w google

Dlaczego nie widać opinii na Google? Przyczyny i rozwiązania

Dlaczego nie widać opinii na Google? To pytanie może nurtować zarówno właścicieli firm, jak i klientów, którzy chcą poznać opinie o danym przedsiębiorstwie. W tym artykule omówimy przyczyny tego zjawiska oraz przedstawimy możliwe rozwiązania tego problemu. Zrozumienie problemu: dlaczego nie widać opinii na Google? Wiele osób zastanawia się, dlaczego nie widać opinii na Google. Aby zrozumieć ten problem, warto przyjrzeć się mechanizmowi działania systemu opinii Google oraz najczęstszym […]

Czytaj więcej
jak-zablokowac-dodawanie-opinii-na-google

Jak zablokować dodawanie opinii na Google? Poradnik dla właścicieli firm

Zdarzyło Ci się kiedyś otrzymać negatywne opinie Google, które wpłynęły na reputację firmy? Utrzymanie kontroli nad wizerunkiem Twojego biznesu i wyglądem wizytówki Google to obecnie absolutna podstawa. Zastanawiasz się jak zablokować dodawanie opinii na Google? Dowiedz się, czy możliwe jest zablokowanie dodawania negatywnych opinii, jak sprawdzić, kto umieścił obraźliwe treści i jak radzić sobie z recenzjami, które nie są dla Ciebie korzystne. Zadbaj o dobrą prezentację profilu firmy […]

Czytaj więcej
zle-opinie-o-pracodawcach

Złe opinie o pracodawcach w internecie – jak wpływają na wizerunek firmy?

Opinie w sieci to obecnie jedno z podstawowych źródeł wiedzy nie tylko na temat firmy, z której usług chce się skorzystać, ale także na temat potencjalnego pracodawcy. Złe opinie o pracodawcach mogą wpływać na preferencje kandydatów. Jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź, kiedy powinny zaniepokoić Cię negatywne opinie i gdzie możesz sprawdzić komentarze o swojej firmie. Odkryj także, jak chronić się przed nieuczciwymi praktykami konkurencji i jak radzić sobie w sytuacji, kiedy reputacja przedsiębiorstwa jest […]

Czytaj więcej
gotowe-odpowiedzi-na-opinie

Gotowe odpowiedzi na opinie klientów – sprawdź, dlaczego warto mieć je przygotowane

Opinie Google to jedno z najważniejszych źródeł informacji dla potencjalnych klientów o Twojej firmie. Co istotne, nie tylko pozytywne opinie mogą pomóc w budowaniu renomy Twojego biznesu. Te negatywne wbrew pozorom także możesz przekuć w sukces – o ile właściwie się do nich odniesiesz. Dowiedz się, dlaczego warto odpowiadać na opinie klientów i jak to robić przy użyciu gotowych odpowiedzi. Odpowiadanie na opinie klientów – dlaczego jest ważne i jak działa na odbiór firmy […]

Czytaj więcej
google-moja-firma-jak-usunac-zdjecie-klientow

Google Moja Firma – jak usunąć zdjęcie klienta, dodane w Mapach Google?

Opinie zamieszczane przez klientów w ramach wizytówki Google danego biznesu mogą być ważnym narzędziem w budowaniu wizerunku i docieraniu do kolejnych konsumentów. Niekiedy jednak treści zamieszczane przez użytkowników są po prostu błędne czy też szkodliwe. Dowiedz się, czy możliwe jest usunięcie zdjęć dodanych przez użytkowników do wizytówki firmy, jak to zrobić i o co jeszcze warto zadbać, aby profil Twojej firmy w Google pracował na jej sukces! Czy każdy może dodać zdjęcie do wizytówki firmy w Mapach […]

Czytaj więcej
buzz-marketing

Buzz marketing w internecie – jak może pomóc budować wizerunek Twojej firmy?

Łatwy dostęp do informacji i duża konkurencyjność na rynku sprawiają, że klienci często podejmują decyzje o skorzystaniu z usług danej firmy na podstawie opinii i rekomendacji innych konsumentów. Buzz marketing wykorzystuje natomiast tę tendencję do promowania przedsiębiorstwa. Dowiedz się, co oznacza to pojęcie, jakie są rodzaje buzz marketingu, jak z niego korzystać i dlaczego warto. Czym jest buzz marketing? Wyjaśniamy Buzz marketing to rodzaj marketingu, który wykorzystuje różne techniki mające skłonić konsumentów […]

Czytaj więcej
polityka-prywatnosci-google-opinie

Polityka Prywatności Google - co mówi w kontekście opinii?

Polityka Prywatności Google to zbiór reguł mających na celu uporządkowanie danych zbieranych od użytkowników, a także ich ochronę. Dotyczy różnych usług Google m.in. wyszukiwarki i Google Maps. Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa informacji. Sprawdź, gdzie można znaleźć Politykę Prywatności Google i co mówi na temat opinii dotyczących firmy. To ważne w kontekście rozwoju Twojego biznesu i tego, aby oferować użytkownikom lepsze usługi. Polityka Prywatności Google - czym jest? […]

Czytaj więcej

Sprawdź, co możemy
dla Ciebie zrobić

Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!

Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

    © 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play