Blog

jak-zablokowac-dodawanie-opinii-na-google

Jak zablokować dodawanie opinii na Google? Poradnik dla właścicieli firm

Zdarzyło Ci się kiedyś otrzymać negatywne opinie Google, które wpłynęły na reputację firmy? Utrzymanie kontroli nad wizerunkiem Twojego biznesu i wyglądem wizytówki Google to obecnie absolutna podstawa. Zastanawiasz się jak zablokować dodawanie opinii na Google? Dowiedz się, czy możliwe jest zablokowanie dodawania negatywnych opinii, jak sprawdzić, kto umieścił obraźliwe treści i jak radzić sobie z recenzjami, które nie są dla Ciebie korzystne. Zadbaj o dobrą prezentację profilu firmy […]

Czytaj więcej
zle-opinie-o-pracodawcach

Złe opinie o pracodawcach w internecie – jak wpływają na wizerunek firmy?

Opinie w sieci to obecnie jedno z podstawowych źródeł wiedzy nie tylko na temat firmy, z której usług chce się skorzystać, ale także na temat potencjalnego pracodawcy. Złe opinie o pracodawcach mogą wpływać na preferencje kandydatów. Jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź, kiedy powinny zaniepokoić Cię negatywne opinie i gdzie możesz sprawdzić komentarze o swojej firmie. Odkryj także, jak chronić się przed nieuczciwymi praktykami konkurencji i jak radzić sobie w sytuacji, kiedy reputacja przedsiębiorstwa jest […]

Czytaj więcej
gotowe-odpowiedzi-na-opinie

Gotowe odpowiedzi na opinie klientów – sprawdź, dlaczego warto mieć je przygotowane

Opinie Google to jedno z najważniejszych źródeł informacji dla potencjalnych klientów o Twojej firmie. Co istotne, nie tylko pozytywne opinie mogą pomóc w budowaniu renomy Twojego biznesu. Te negatywne wbrew pozorom także możesz przekuć w sukces – o ile właściwie się do nich odniesiesz. Dowiedz się, dlaczego warto odpowiadać na opinie klientów i jak to robić przy użyciu gotowych odpowiedzi. Odpowiadanie na opinie klientów – dlaczego jest ważne i jak działa na odbiór firmy […]

Czytaj więcej
google-moja-firma-jak-usunac-zdjecie-klientow

Google Moja Firma – jak usunąć zdjęcie klienta, dodane w Mapach Google?

Opinie zamieszczane przez klientów w ramach wizytówki Google danego biznesu mogą być ważnym narzędziem w budowaniu wizerunku i docieraniu do kolejnych konsumentów. Niekiedy jednak treści zamieszczane przez użytkowników są po prostu błędne czy też szkodliwe. Dowiedz się, czy możliwe jest usunięcie zdjęć dodanych przez użytkowników do wizytówki firmy, jak to zrobić i o co jeszcze warto zadbać, aby profil Twojej firmy w Google pracował na jej sukces! Czy każdy może dodać zdjęcie do wizytówki firmy w Mapach […]

Czytaj więcej
buzz-marketing

Buzz marketing w internecie – jak może pomóc budować wizerunek Twojej firmy?

Łatwy dostęp do informacji i duża konkurencyjność na rynku sprawiają, że klienci często podejmują decyzje o skorzystaniu z usług danej firmy na podstawie opinii i rekomendacji innych konsumentów. Buzz marketing wykorzystuje natomiast tę tendencję do promowania przedsiębiorstwa. Dowiedz się, co oznacza to pojęcie, jakie są rodzaje buzz marketingu, jak z niego korzystać i dlaczego warto. Czym jest buzz marketing? Wyjaśniamy Buzz marketing to rodzaj marketingu, który wykorzystuje różne techniki mające skłonić konsumentów […]

Czytaj więcej

Usuwanie negatywnych opinii z google - co powinieneś o tym wiedzieć?

Prowadząc jakikolwiek biznes i promując go w sieci musisz zdawać sobie sprawę z tego, jak ogromny wpływ na jego sukces ma to, co użytkownicy mogą znaleźć o Twojej firmie w Google. Chodzi nie tylko o link do strony internetowej. Coraz więcej osób poprzestaje na informacjach wyświetlanych bezpośrednio w wyszukiwarce, w tym analizuje treść wizytówki w… Czytaj więcej...

Czytaj więcej

Opinie w google moja firma co musisz wiedziec

Usługa Google Moja Firma to obecnie jedno z najskuteczniejszych marketingowych rozwiązań. Wraz z systemem ocen stanowi ono doskonałe źródło pozyskiwania nowych i przywiązywania stałych klientów, oraz posiada ogromny potencjał opiniotwórczy. Google moja firma to nie tylko wizytówka lecz zweryfikowany zbiór przydatnych informacji prezentowanych w wielu miejscach potencjalnym klientom: Czy nawet z systemami rezerwacyjnymi jak: Czy nawet z systemami rezerwacyjnymi jak: Powoduje to, że prawidłowo skonfigurowana i prowadzona wizytówka, okazuje się wielokrotnie źródłem […]

Czytaj więcej

Jak usunąć wystawioną opinie google

Usunięcie Własnej, Wystawionej Recenzji W Google Jest Proste. Poniżej Przedstawiamy Najszybsza I Najprostszą Metodą Usunięcia Opinii Po Przez Google Maps. Krok 1.Zaloguj się na swoje konto z którego wystawiałeś opinię: Wejdź na stronę www.maps.google.pl i upewnij się czy jesteś zalogowany. Jeśli w prawym górnym rogu mapy będzie niebieski prostokąt z napisem „Zaloguj się” to znaczy że jesteś wylogowany – więc się zaloguj. Jeśli w tym samym miejscu masz swoje zdjęcie lub […]

Czytaj więcej
polityka-prywatnosci-google-opinie

Polityka Prywatności Google - co mówi w kontekście opinii?

Polityka Prywatności Google to zbiór reguł mających na celu uporządkowanie danych zbieranych od użytkowników, a także ich ochronę. Dotyczy różnych usług Google m.in. wyszukiwarki i Google Maps. Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa informacji. Sprawdź, gdzie można znaleźć Politykę Prywatności Google i co mówi na temat opinii dotyczących firmy. To ważne w kontekście rozwoju Twojego biznesu i tego, aby oferować użytkownikom lepsze usługi. Polityka Prywatności Google - czym jest? […]

Czytaj więcej
marketing-szeptany

Jak marketing szeptany pomaga w budowaniu autorytetu Twojej firmy? Poznaj siłę rekomendacji!

Kiedyś o nowym dobrym fryzjerze czy sklepie w okolicy można było się dowiedzieć tzw. pocztą pantoflową – od rodziny, znajomych sąsiadów. Dziś ten system rekomendacji, po lekkim "liftingu" i dopasowaniu do współczesnych realiów, jest znany jako marketing szeptany (ang. buzz marketing). Jak możesz go wykorzystać, aby zbudować autorytet i przekonać potencjalnych klientów do skorzystania z usług Twojej firmy? Marketing szeptany – czym właściwie jest? Marketing szeptany to forma […]

Czytaj więcej
© 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play