Blog

Prośba o opinię Google do klienta ma ogromne znaczenie. Jak przedstawiać ją klientom?

Jak prosić klientów o opinie w Google?

Widoczne w wynikach wyszukiwania opinie klientów w wizytówce Google Moja Firma są niezwykle ważne dla współczesnego biznesu. Większość świadomych konsumentów czyta opinie online przed podjęciem decyzji zakupowej i ufa opiniom w Internecie tak samo jak rekomendacjom znajomych. Pozytywne recenzje budują wiarygodność firmy na tle konkurencji, zwiększają widoczność w wyszukiwarce i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. Aby skutecznie pozyskiwać opinie w Google, należy zacząć od stworzenia profilu firmy, […]

Czytaj więcej
Na czym polega pozycjonowanie wizytówki Google? Na zdjęciu kobieta wystawia recenzję firmie.

Pozycjonowanie wizytówki Google – co trzeba wiedzieć?

Pozycjonowanie wizytówki Google jest dziś fundamentalnym elementem obecności firmy w Internecie. Profil w Google Business Profile (dawniej Google Moja Firma) pomaga pokazać się potencjalnym klientom, szukającym usług lub produktów w danej lokalizacji. W tym poradniku podpowiemy, jak wypozycjonować wizytówkę firmy w Google i na czym to polega. Co daje pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma? Każdy kto korzysta z aplikacji Google Maps – a kto dziś tego […]

Czytaj więcej
Google Moja Firma i weryfikacja konta

Weryfikacja Google Moja Firma – jak ją wykonać krok po kroku i o czym pamiętać?

Profil firmy w Google to potężne narzędzie marketingowe, ale by w pełni korzystać z jego potencjału, konieczne jest zweryfikowanie wizytówki. Proces ten jest bardzo prosty i składa się zaledwie z kilku kroków. Poznaj dostępne metody weryfikacji wizytówki Google, zalety korzystania z takiego konta oraz najczęściej pojawiające się problemy i ich rozwiązania! Jakie kroki trzeba podjąć, aby zweryfikować firmę w Google Moja Firma? Aby zweryfikować wizytówkę Google Moja […]

Czytaj więcej
pozew-za-opinie-w-google

Pozew za opinie w Google – czy jest możliwy?

Negatywna opinia w Google może kosztować Cię utratę klientów i pieniędzy. Jeśli ktoś naruszy Twoje dobra osobiste poprzez publikację fałszywych lub obraźliwych treści, dzięki odpowiednim przepisom prawa możesz domagać się odszkodowania. Sprawdź, kiedy czyjś negatywny komentarz przekracza granice dozwolonej krytyki i podlega grzywnie lub innej karze. Czy można wnieść pozew za negatywną opinię w Google? Wniesienie pozwu za negatywne komentarze w Google jest możliwe, ale tylko w określonych […]

Czytaj więcej
po-jakim-czasie-pojawia-sie-opinia-google

Po jakim czasie pojawia się opinia na Google?

Czekasz na publikację swojej opinii w Google i zastanawiasz się, ile to może potrwać? Czasem na profilu (w wynikach wyszukiwania) widać ją natychmiast, ale bywa, że trzeba poczekać nawet do 48 godzin. Dowiedz się, dlaczego publikacja wpisu może się opóźnić i jak sobie z tym poradzić. Jak długo trwa pojawienie się opinii w Google? Czas publikacji opinii Google (w wyszukiwarce Google/Mapach Google) wynosi od kilku minut do 48 godzin. Natomiast proces […]

Czytaj więcej
dlaczego-nie-moge-dodac-opinii-google

Dlaczego nie mogę dodać opinii Google? Przegląd możliwych problemów

Zadajesz sobie pytanie: "dlaczego nie mogę dodać opinii Google"? Przyczyn może być wiele. Czasami problem wynika z błędnych ustawień konta, czasem z technicznych usterek, a bywa, że opinia narusza regulamin platformy. W poniższym artykule znajdziesz przegląd najczęstszych powodów, które uniemożliwiają dodanie opinii w Google, a także praktyczne wskazówki, jak je rozwiązać. Dlaczego nie mogę dodać opinii na Google? Możliwe przyczyny Jeśli masz problem z dodaniem opinii na Google, […]

Czytaj więcej
kryzys-wizerunkowy

Kryzys wizerunkowy firmy w Internecie – w jaki sposób go zniwelować?

Kryzys wizerunkowy firmy w Internecie jest sytuacją, kiedy reputacja firmy jest zagrożona. Przyczyną negatywnego postrzegania przez otoczenie mogą być nieprzychylne opinie klientów lub komentarze nieuczciwej konkurencji. Żeby zminimalizować skutki kryzysu, konieczne jest szybkie i właściwe działanie. Sprawdź, jak zachować profesjonalizm w obliczu kryzysu wizerunkowego. Czym jest kryzys wizerunkowy w Internecie? Kryzys wizerunkowy w Internecie jest sytuacją, kiedy wizerunek danej osoby, firmy […]

Czytaj więcej
hejt-w-internecie

Hejt w Internecie – jak sobie z nim radzić jako firma?

Hejt w Internecie to jedno z największych zagrożeń świata cyfrowego. Hejterskie treści mogą dotyczyć konkretnych osób lub firm. Są to m.in. obraźliwe komentarze w mediach społecznościowych czy fałszywe opinie, które w skrajnych przypadkach przyjmują postać mowy nienawiści. Hejt internetowy może zepsuć dobrą reputację i wizerunek firmy, który trudno odbudować. Sprawdź, jak sobie z nim radzić. Co to jest hejt w Internecie? Hejt w Internecie to celowe obrażanie, zniesławienie, wyśmiewanie, poniżanie, a nawet zastraszanie […]

Czytaj więcej
wizytowka-google-cena

Czy za wizytówkę Google się płaci?

Wizytówka Google Moja Firma ma istotny wpływ na budowanie świadomości marki, a tym samym współczynnik konwersji. O ile jej założenie jest w 100 procentach bezpłatne, o tyle w sytuacji, jeśli zdecydujesz się oddać jej prowadzenie i pozycjonowanie profesjonalistom, będą oni pobierać opłaty za działania. O jakich mowa i jakie usługi wchodzą w rachubę? Sprawdź.  Czy wizytówki Google są darmowe? Wyjaśniamy, ile kosztuje wizytówka Google! Zarówno założenie, jak i utrzymanie wizytówki […]

Czytaj więcej
lokalny-przewodnik-google

Lokalny przewodnik - kim jest i dlaczego warto zdobyć od niego opinię w Google?

Lokalny przewodnik Google to użytkownik Google Maps, którego zadaniem jest ich udoskonalanie poprzez m.in. weryfikację informacji, jak również dzielenie się swoimi opiniami, publikowanie zdjęć czy też filmów. Czy zdobycie jego opinii jest tożsame z wpłynięciem na widoczność Twojej wizytówki GMF? Sprawdź! Kim jest lokalny przewodnik Google? Lokalny Przewodnik Google (ang. Google Local Guides) to członek społeczności, którą powołał sam potentat po to, aby udoskonalać Mapy […]

Czytaj więcej
1 2 3 5

Sprawdź, co możemy
dla Ciebie zrobić

Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!

Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

    © 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play