Blog

Jak zadbać o opinie firmy w Internecie? 4 najważniejsze zasady

Według raportu BrightLocal 9 na 10 osób szuka firm w swojej okolicy w Internecie. Co trzeci konsument przyznaje się do sprawdzania opinii o produktach, usługach i markach w sieci przed podjęciem decyzji zakupowej, poświęcając na to – uwaga – średnio blisko 14 minut. Ten sam raport przynosi nam jeszcze jedną istotną ciekawostkę: przeciętny konsument zapoznaje się z aż 10 opiniami nim zaufa konkretnemu przedsiębiorcy. Jaki płynie z tego wniosek? […]

Czytaj więcej

Usuwanie negatywnych opinii w Internecie – 5 powodów, dla których MUSISZ w to zainwestować

Znalazłeś kilka negatywnych opinii o Twojej firmie w sieci? Mamy złą informację: to nie pozostanie bez wpływu na wizerunek marki przedsiębiorstwa, a tym samym na jego przychody. W czasach, gdy już 9 na 10 konsumentów czyta recenzje firm i produktów w Internecie, a 86 proc. kieruje się nimi przy dokonywaniu wyborów zakupowych, nie możesz lekceważyć tej szalenie ważnej kwestii. Usuwanie negatywnych opinii w Internecie jest specjalizacją zespołu Good Opinion, a w tym poradniku zebraliśmy dla […]

Czytaj więcej

Oceny Google – dlaczego musisz zacząć o nie dbać?

Czy wiesz, że Twoja firma jest obecna w Google, nawet jeśli specjalnie się o to nie starałeś? Wystarczy, że jeden klient zrecenzował np. oferowany przez Ciebie produkt, usługę czy w jakikolwiek inny sposób wspomniał o Twoim biznesie. Każdy przedsiębiorca powinien zabiegać o to, aby jego firma była dobrze postrzegana przez klientów, na co decydujący wpływ mają oceny Google. Jeśli są one negatywne lub w najlepszym razie neutralne, to znasz już powód, dla którego trudno jest […]

Czytaj więcej

Jak wyłączyć opinie Google?

Tytułowe pytanie zadaje sobie niejeden właściciel wizytówki w usłudze Google Moja Firma, pod którą znajduje się dużo negatywnych opinii dotychczasowych klientów lub… wystawionych przez nieuczciwą konkurencję w ramach kampanii czarnego PR. Jeśli sam zastanawiasz się, jak wyłączyć opinie Google, to nie mamy dla Ciebie dobrej informacji – jest to niemożliwe. Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, aby zawalczyć o poprawienie wizerunku firmy i pozbycie się niektórych […]

Czytaj więcej

Usuwanie opinii Google. Kiedy warto, a nawet trzeba podjąć taką próbę?

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na powodzenie Twojego biznesu mają opinie w Internecie. Jeśli są w większości pozytywne, a do tego inwestujesz w przemyślane działania marketingowe, to powinieneś spodziewać się wykładniczego zwiększenia sprzedaży. Jeśli jednak renoma Twojej marki w sieci nie jest najlepsza, to choćbyś wydawał mnóstwo pieniędzy na reklamę, to i tak nie będziesz w stanie skutecznie rywalizować z konkurencją. Znalazłeś się w takiej sytuacji? Usuwanie opinii Google może być ostatnią deską […]

Czytaj więcej

Google Mapy – opinie decydują o pozycji Twojej firmy na wyszukiwania lokalne!

W ostatnich latach obserwujemy gigantyczny wręcz wzrost lokalnych zapytań w Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie zastępuje nam dziś pocztę pantoflową, stając się najważniejszym źródłem informacji o biznesach działających w okolicy. Na pewno sam szukając np. pizzerii, szewca czy kwiaciarni wielokrotnie robiłeś to z pomocą Google i aplikacji amerykańskiego giganta Google Maps. Jeśli sprzedajesz lokalnie lub po prostu chcesz pozyskiwać więcej klientów z Twojego regionu, to rzeczą, od której powinieneś zacząć, jest zadbanie […]

Czytaj więcej

Usuwanie negatywnych opinii Google: czy to rzeczywiście walka z wiatrakami?

Wiele firm posiadających wizytówki w usłudze Google Moja Firma spotkało się z problemem dużej liczby negatywnych opinii. Rzutują one na ocenę wizytówki, a tym samym powodują pogorszenie jej widoczności w wyszukiwarce. Najgorsze jest natomiast to, że negatywne komentarze mogą skutkować spadkiem sprzedaży – nikt przecież nie chce kupować od firm, które są źle oceniane przez dotychczasowych klientów. Usuwanie negatywnych opinii Google jest zadaniem czasochłonnym, momentami […]

Czytaj więcej

Jak usunąć Firmę z Google?

Mnóstwo negatywnych opinii, a w konsekwencji niska ocena wizytówki – to najczęstszy powód, dla którego część przedsiębiorców rozważa usunięcie swojego konta z Google. Pomysł wydaje się być całkiem niezły, zwłaszcza jeśli Internet nie jest głównym kanałem pozyskiwania klientów. Na całą tę sprawę warto jednak spojrzeć nieco szerzej i dokładnie przemyśleć chęć „zniknięcia” z wyszukiwarki. W naszym poradniku wyjaśniamy, jak usunąć firmę z Google, ale jednocześnie podpowiadamy, dlaczego to wcale […]

Czytaj więcej
© 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play