Blog

google-moja-firma-jak-usunac-zdjecie-klientow

Google Moja Firma – jak usunąć zdjęcie klienta, dodane w Mapach Google?

Opinie zamieszczane przez klientów w ramach wizytówki Google danego biznesu mogą być ważnym narzędziem w budowaniu wizerunku i docieraniu do kolejnych konsumentów. Niekiedy jednak treści zamieszczane przez użytkowników są po prostu błędne czy też szkodliwe. Dowiedz się, czy możliwe jest usunięcie zdjęć dodanych przez użytkowników do wizytówki firmy, jak to zrobić i o co jeszcze warto zadbać, aby profil Twojej firmy w Google pracował na jej sukces! Czy każdy może dodać zdjęcie do wizytówki firmy w Mapach […]

Czytaj więcej
buzz-marketing

Buzz marketing w internecie – jak może pomóc budować wizerunek Twojej firmy?

Łatwy dostęp do informacji i duża konkurencyjność na rynku sprawiają, że klienci często podejmują decyzje o skorzystaniu z usług danej firmy na podstawie opinii i rekomendacji innych konsumentów. Buzz marketing wykorzystuje natomiast tę tendencję do promowania przedsiębiorstwa. Dowiedz się, co oznacza to pojęcie, jakie są rodzaje buzz marketingu, jak z niego korzystać i dlaczego warto. Czym jest buzz marketing? Wyjaśniamy Buzz marketing to rodzaj marketingu, który wykorzystuje różne techniki mające skłonić konsumentów […]

Czytaj więcej
polityka-prywatnosci-google-opinie

Polityka Prywatności Google - co mówi w kontekście opinii?

Polityka Prywatności Google to zbiór reguł mających na celu uporządkowanie danych zbieranych od użytkowników, a także ich ochronę. Dotyczy różnych usług Google m.in. wyszukiwarki i Google Maps. Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa informacji. Sprawdź, gdzie można znaleźć Politykę Prywatności Google i co mówi na temat opinii dotyczących firmy. To ważne w kontekście rozwoju Twojego biznesu i tego, aby oferować użytkownikom lepsze usługi. Polityka Prywatności Google - czym jest? […]

Czytaj więcej
marketing-szeptany

Jak marketing szeptany pomaga w budowaniu autorytetu Twojej firmy? Poznaj siłę rekomendacji!

Kiedyś o nowym dobrym fryzjerze czy sklepie w okolicy można było się dowiedzieć tzw. pocztą pantoflową – od rodziny, znajomych sąsiadów. Dziś ten system rekomendacji, po lekkim "liftingu" i dopasowaniu do współczesnych realiów, jest znany jako marketing szeptany (ang. buzz marketing). Jak możesz go wykorzystać, aby zbudować autorytet i przekonać potencjalnych klientów do skorzystania z usług Twojej firmy? Marketing szeptany – czym właściwie jest? Marketing szeptany to forma […]

Czytaj więcej

Usuwanie komentarzy Google – największe mity, w które nie warto wierzyć

Nie ma wątpliwości, że każda firma obecna w Internecie chciałaby mieć same pozytywne opinie na temat swoich usług, produktów, obsługi klienta itd. Nie jest to natomiast możliwe, a już na pewno nie w przypadku tych firm, które osiągnęły spore zasięgi. Działa tutaj prawo skali – im bardziej znana firma i im więcej ma klientów, tym większe ryzyko pojawienia się niezbyt przychylnych recenzji. Jeśli negatywne opinie stają się poważnym problemem dla […]

Czytaj więcej

Jak zmienić wystawioną opinie Google

Zmiana własnej, wystawionej opinii lub oceny jest łatwa i możliwa. Zmiany tej, można dokonywać wielokrotnie i może ona obejmować Po zaakceptowaniu zmian będą widoczne natychmiast. Poniżej prezentujemy dwie sprawdzone - najprostsze i najszybsze metody zmiany opinii. Pierwsza metoda przez wykorzystaniem wyszukiwarki Google, druga przez Google Maps. W obydwu metodach bardzo ważna jest kolejność wykonywanych działań. Dlatego tez, w obydwu przypadkach zaczynamy od zalogowania się […]

Czytaj więcej

Inne metody usuwania opinii w Google

Do pozostałych metod usuwania negatywnych opinii w Google, należą wszystkie techniki negocjacji i pracy z osobą ją wystawiającą, czyli w pewnym sensie metody socjotechniczne. Z definicji, socjotechnika to rodzaj manipulacji człowiekiem do osiągnięcia swoich jasno sprecyzowanych i ukrytych celów. Jak pisaliśmy we wcześniejszych rozdziałach „Jak zmienić wystawioną opinię w Google?” oraz „Jak usunąć wystawioną opinię w Google?”, osoba wystawiająca opinie ma prawo do jej usunięcia oraz dowolnej jej edycji. Będziemy więc dążyć do osiągniecia tych właśnie […]

Czytaj więcej
Fałszywe opinie w Google pod wizytówką firmy

Fałszywe opinie w Google: jak sobie z nimi radzić? Poradnik Good Opinion

Fałszywe opinie w Google negatywnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa. Często stoją za nimi: nieuczciwa konkurencja, bądź też byli współpracownicy. Sprawdź, czy istnieją sposoby na to, aby zniknęły z Twojej Wizytówki Google Moja Firma. Jak sobie radzić, kiedy w wizytówce Google pojawią się negatywne opinie? 5 sprawdzonych sposobów Kiedy w wizytówce Google pojawią się negatywne opinie, nie możesz ich ignorować. Powinieneś możliwie jak najszybciej na nie odpowiedzieć. Pamiętaj, […]

Czytaj więcej

Opinie dla aplikacji w Google Play: jak pozyskiwać pozytywne recenzje?

Google Play to zdecydowanie najpopularniejszy sklep z aplikacjami mobilnymi. Ich liczba regularnie się zmienia, ale zawsze oscyluje w granicach 3,5 miliona (!). Dla porównania: w App Store do dyspozycji mamy co najmniej o milion apek mniej. To naturalne, że wydawcom bardzo zależy na tym, aby ich oprogramowanie znalazło się w Google Play, ponieważ najwięcej posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z systemu operacyjnego Android (należącego do Google). Problem polega na tym, że z powodu […]

Czytaj więcej
Wizytówka Google i odpowiednie jej prowadzenie

Wizytówka Google – przewodnik po zakładaniu i jej prowadzeniu

Wizytówka w usłudze Google Moja Firma jest standardowym narzędziem promocji biznesu w sieci. Jeszcze do niedawna panowało dość powszechne przekonanie, że posiadanie wizytówki opłaca się wyłącznie firmom działającym lokalnie, które będą wyszukiwane przez klientów z danego miasta, powiatu, ewentualnie regionu. Obecnie jednak na takie rozwiązanie powinno się zdecydować każde przedsiębiorstwo, któremu zależy na budowaniu wiarygodnego wizerunku w sieci i zdobyciu konsumenckiego zaufania. Wizytówka Google jest dużym […]

Czytaj więcej

Sprawdź, co możemy
dla Ciebie zrobić

Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!

Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

    © 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play