Google Moja Firma

Aby klienci mogli znaleźć Twoją ofertę, musisz być obecny w sieci. Jednym z najłatwiejszych sposobów na zwiększenie widoczności biznesu jest wizytówka Google Moja Firma. Co to takiego? Jak założyć wizytówkę Google dla swojego przedsiębiorstwa? Przeczytaj i sprawdź!

Wizytówka Google Moja Firma – co to jest?

Google Moja Firma to po prostu profil Twojej firmy w Google. Dzięki niemu użytkownicy wyszukiwarki oraz Google Maps mogą z łatwością odnaleźć Twoją firmę, a także najważniejsze informacje na jej temat. Chodzi tu przede wszystkim o nazwę, adres czy godziny otwarcia. W ramach wizytówki Google zbierane są też opinie klientów. Wszyscy użytkownicy Google, odnajdując profil firmy, mogą dodawać oceny i opinie na jej temat.

Wizytówka pomaga poprawić pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania i zwiększa widoczność Twojej firmy w sieci. Po jej założeniu w Google Maps pojawi się "pinezka" z oznaczeniem lokalizacji Twojego biznesu, a po jej kliknięciu użytkownik uzyska dostęp do najważniejszych informacji, a także zdjęć oraz oceny i opinii na temat Twojego biznesu. Dzięki temu założenie profilu firmy w Google pozwala potencjalnym klientom odnaleźć Twoje usługi.
Sprawdź jak działamy

Co powinna zawierać wizytówka Google Moja Firma?

W ramach wizytówki Google istnieje przede wszystkim możliwość dodania wymienionych wyżej podstawowych informacji o firmie oraz danych kontaktowych takich jak numer telefonu bądź e-mail. Wizytówka Google pozwala także na dodanie w Mapach Google "pinezki", która oznacza jej lokalizację i ułatwia dotarcie do Twojej siedziby. Wszystkie te informacje to podstawowe, obowiązkowe elementy wizytówki Google Moja Firma.
Jeśli masz własną stronę www (co jest zdecydowanie wskazane), warto również dodać jej adres. Ponadto, jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnię, bar itp. biznes, warto zadbać o to, by w wizytówce zawsze znajdowało się aktualne menu lokalu. Przydatne będzie również dodanie kilku zdjęć (lokalu, okolicy, oferowanych produktów lub usług), które zachęcą do odwiedzin.
Po założeniu profilu firmy w Google zdecydowanie warto go regularnie doglądać. Potencjalni klienci mają bowiem możliwość zadawania pytań, na które powinieneś jak najszybciej odpowiadać. Masz też możliwość odpowiadania na oceny i opinie wystawiane w Twojej wizytówce Google. Co więcej, w ramach swojego konta Google Moja Firma możesz dodawać aktualności do wizytówki. W ten sposób poinformujesz klientów np. o promocji, nowej ofercie, zmianach w godzinach otwarcia itp.

Poznaj naszą ofertę związaną z wizytówką Google!

Sprawdź jak działamy

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma w 3 krokach? Weryfikacja usługi

Stworzenie wizytówki Google jest bardzo proste i dostępne dla każdego. Jak to zrobić w zaledwie 3 krokach?
1.

Załóż konto Google (Gmail)

Jeśli już je masz, możesz pominąć ten krok i skorzystać z istniejącego, prywatnego profilu. Lepiej jednak założyć nowy profil firmowy.
2.

Przejdź do usługi Google Moja Firma

Znajdź swój biznes lub wybierz opcję "Dodaj informacje o swojej firmie w Google" i podaj jej nazwę. Wpisz podstawowe informacje o firmie, takie jak adres, godziny otwarcia czy dane kontaktowe.
3.

Zweryfikuj własność wizytówki firmy poprzez wypełnienie specjalnego formularza.

Celem jest potwierdzenie, że utworzona w wyszukiwarce i Mapach Google firma należy do Ciebie. Aby zweryfikować własność, należy podać nazwę adresata. Na adres podany podczas dodawania firmy wysłana zostanie karta z kodem weryfikacyjnym. Po otrzymaniu wystarczy go wpisać w panelu Google Moja Firma.

Jak długo trwa weryfikacja wizytówki i dodanie firmy do Google Maps?

Wizytówka aktywuje się w wyszukiwarce Google i Mapach Google dopiero po wpisaniu kodu weryfikacyjnego. Jak długo trzeba zatem na nią czekać? Wszystko zależy od czasu dostarczenia karty z kodem. Według Google czas weryfikacji wizytówki powinien zamknąć się w terminie 15 dni. W praktyce na przesyłkę czeka się ok. tygodnia. Proces weryfikacji jest więc stosunkowo krótki.

Czy za wizytówkę Google Moja Firma trzeba zapłacić?

Google Moja Firma jest tak szeroko polecanym narzędziem nie tylko ze względu na możliwości, jakie daje. Właściciele firmy cenią je również za to, że jest darmowe. Za wizytówkę firmy nie trzeba nic płacić – dotyczy to zarówno jej założenia, jak i modyfikacji czy dodawania nowych elementów. Nie ma też żadnych przesłanek mówiących o tym, jakoby w przyszłości wizytówki form miały stać się płatne. Dlatego niezależnie od tego czy prowadzisz lokalny biznes, czy też firmę o znacznie większym zasięgu, warto wykorzystać tę opcję Google dla swoich potrzeb.

Podsumowując – dlaczego warto dodać firmę do Google Moja Firma? Dzięki wizytówce Google potencjalni klienci zdecydowanie łatwiej odnajdą Twój biznes i poznają najważniejsze informacje na jego temat. Obecność w Google Maps pozwala też sprawdzić dokładny adres siedziby i wyznaczyć trasę dojazdu. To niezwykle prosty sposób na zdobywanie nowych klientów. Co więcej, wizytówki firm wspomagają pozycjonowanie lokalne. Usługa jest darmowa, a jej konfiguracja i obsługa nie zajmują wiele czasu. Bez większego problemu możesz się zająć wizytówką Google Moja Firma samodzielnie!

Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!

W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, reputacja firmy ma kluczowe znaczenie dla przyciągania i utrzymania klientów. Każda gwiazdka w ocenie odzwierciedla doświadczenie klienta, wpływając na postrzeganie firmy. Dlatego konsekwentna dbałość o jakość, uczciwość, obsługę klienta i pozytywne doświadczenia jest nieodzowna, ponieważ opinie kształtują wizerunek firmy, a szybko rozprzestrzeniające się informacje w erze internetu mogą mieć długotrwały wpływ na jej sukces.
Zadbaj o sukces swojej firmy w internecie.

Wypełnij formularz

Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.

    © 2023 Opinie Google Maps, usuwanie negatywnych i wymiana - Wizytówki, Mapy, Play