Wizytówka Google jest niezwykle ważnym narzędziem dla Twojej firmy. Umożliwia potencjalnym klientom znalezienie jej w wyszukiwarce i mapach Google, poznać najważniejsze informacje na jej temat, a także zostawić ocenę, opinię czy pytanie. Sprawdź, jak dbać o profil firmy w Google i dlaczego jest to tak istotne!
Wizytówki Google Moja Firma to całkowicie darmowe narzędzie, które pozwala firmom na nawiązywanie kontaktu z klientami. Jej utworzenie pomoże użytkownikom Google Maps odnaleźć Twoją firmę na mapie i wyznaczyć do niej trasę dojazdu, a także sprawdzić np. godziny otwarcia, menu czy opinie klientów. Wizytówka wyświetla się też w wyszukiwarce Google, pozwalając szybko odnaleźć najważniejsze informacje. Ponadto wpływa korzystnie na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania!
Właściciel wizytówki Google powinien jednak również regularnie jej "doglądać". Powodów ku temu jest wiele. Po pierwsze, dzięki niej możesz łatwo poinformować klientów swojej firmy np. o zmianie godzin otwarcia, czy też nawet wyjątkowych wydarzeniach jak np. promocje (dzięki aktualnościom). Ponadto poprzez wizytówkę potencjalni klienci mogą zadawać pytania. Pozostawienie ich bez odpowiedzi na pewno nie zachęci do skorzystania z Twoich usług. Bieżące zarządzanie profilem firmy pozwala też monitorować oceny i komentarze i odpowiadać np. na krytykę. Dzięki temu możesz wyjaśniać spory i docelowo poprawić jakość obsługi oraz zyskać uznanie klientów.
Optymalizacja wizytówki firmy w Google
Zoptymalizowana wizytówka przyniesie Twojej firmie maksymalne korzyści. Dlatego pamiętaj, aby dodać do niej wszelkie informacje, które mogą interesować użytkowników Google Maps lub wyszukiwarki Google. Są to przede wszystkim:
ADRES FIRMY
DANE KONTAKTOWE
NUMER TELEFONU
ADRES MAILOWY
ADRES STRONY WWW
ZDJĘCIA
SIEDZIBY, WYSTROJU WNĘTRZA, OFEROWANYCH PRODUKTÓW ITP.
W zależności od rodzaju działalności warto też dodać w profilu firmy godziny otwarcia (niezbędne w przypadku firm usługowych, sklepów stacjonarnych, gastronomii itp.), a także menu (w przypadku restauracji, kawiarni, barów itp.). Jeśli planujesz czasową zmianę godzin otwarcia lub inne nietypowe zdarzenia, nie zapomnij poinformować o tym w wizytówce Google. W profilu swojej firmy masz możliwość zmiany tych parametrów, a także dodania informacji w formie aktualności.
Co zyskujesz dzięki współpracy z nami?
Good Opinion to specjaliści w zakresie wizerunku w internecie. Niezależnie od tego, jakie świadczysz usługi i jaki jest zasięg oddziaływania Twojej firmy, pomożemy Ci w zarządzaniu jej reputacją. Doskonale znamy tajniki pozycjonowania lokalnego i najnowsze trendy marketingowe. Umiemy pielęgnować wizerunek klienta i mamy opracowane skuteczne procedury antykryzysowe. Dzięki temu żadna sytuacja nie jest nam straszna! Stosujemy tylko bezpieczne i sprawdzone metody.
Zarządzanie lokalizacją Google Moja Firma może być proste
Ustawienie lokalizacji firmy
Ustawienie lokalizacji firmy w Mapach Google nie jest skomplikowane. Aby w Twojej wizytówce Google Moja Firma pojawił się jej adres, a na mapie siedziba była oznaczona charakterystyczną pinezką, wystarczy dodać swoją firmę w profilu Google.
Ustawienie lokalizacji firmy
Ustawienie lokalizacji firmy w Mapach Google nie jest skomplikowane. Aby w Twojej wizytówce Google Moja Firma pojawił się jej adres, a na mapie siedziba była oznaczona charakterystyczną pinezką, wystarczy dodać swoją firmę w profilu Google.
Spraw, by Twój profil firmy w Google robił pozytywne wrażenie
Jesteś właścicielem firmy i szukasz sposobu na poprawę swojej reputacji? Boisz się, że jako nowy podmiot na rynku nigdy nie dogonisz swojej konkurencji, jeśli chodzi o wiarygodność firmy i pozytywne opinie użytkowników? A może bezskutecznie walczysz z atakami na Twoją reputację ze strony konkurencji czy byłych pracowników?
Zaufaj fachowcom! Możemy przejąć zarządzanie profilem firmy i zadbać o to, aby Twoja wizytówka Google Moja Firma prezentowała się zachęcająco. Działamy rzetelnie, skutecznie i z dużym zaangażowaniem. Przejmiemy na siebie pielęgnowanie Twojego wizerunku, dzięki czemu Ty będziesz miał więcej czasu na rozwijanie swojej firmy i rozwiązywanie problemów z innych dziedzin. Sprawdź naszą ofertę!
Umów się na rozmowę z naszym specjalistą i poznaj rozwiązania dopasowane dla Twojej firmy!
W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, reputacja firmy ma kluczowe znaczenie dla przyciągania i utrzymania klientów. Każda gwiazdka w ocenie odzwierciedla doświadczenie klienta, wpływając na postrzeganie firmy. Dlatego konsekwentna dbałość o jakość, uczciwość, obsługę klienta i pozytywne doświadczenia jest nieodzowna, ponieważ opinie kształtują wizerunek firmy, a szybko rozprzestrzeniające się informacje w erze internetu mogą mieć długotrwały wpływ na jej sukces.
Zadbaj o sukces swojej firmy w internecie.
Wypełnij formularz
Po wypełnieniu poniższego formularza, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić rozmowę z ekspertem, w dogodnym dla obu stron terminie.