Zdarzyło Ci się kiedyś otrzymać negatywne opinie Google, które wpłynęły na reputację firmy? Utrzymanie kontroli nad wizerunkiem Twojego biznesu i wyglądem wizytówki Google to obecnie absolutna podstawa. Zastanawiasz się jak zablokować dodawanie opinii na Google? Dowiedz się, czy możliwe jest zablokowanie dodawania negatywnych opinii, jak sprawdzić, kto umieścił obraźliwe treści i jak radzić sobie z recenzjami, które nie są dla Ciebie korzystne. Zadbaj o dobrą prezentację profilu firmy w sieci i zbuduj pozytywny wizerunek wśród klientów.
Nie ma możliwości wyłączenia komentowania i dodawania opinii w firmowej wizytówce Google. Właściciel przedsiębiorstwa może jednak zarządzać kontem. Wiąże się z tym możliwość weryfikacji negatywnych opinii. Jeżeli więc są to fałszywe treści, które szerzą nienawiść, informacje o charakterze seksualnym, dochodzi do naruszenia praw autorskich lub pojawia się komentarz, który wskazuje na naruszenie zasad, to możliwe jest zgłoszenie tego faktu. Zasady publikowania opinii pojawiających się w wynikach wyszukiwania i Google Maps są jasno określone regulaminem. Każde naruszenie zasad wpływa natomiast na usunięcie negatywnych komentarzy.
Sprawdź też, jak złe opinie o pracodawcach w internecie mogą negatywnie wpływać na wizerunek firmy.
Google nie daje możliwości sprawdzenia tożsamości osoby, która wystawia negatywne opinie w wizytówce firmy. Wiąże się to z ochroną danych osobowych. Nie ma także opcji, aby zweryfikować IP – wyjątkiem bywają sytuacje, kiedy sprawa nieodpowiednich treści czy hejtu zostaje zgłoszona do organów ścigania.
Zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie w wizytówce i Mapach Google publikowane są pod pseudonimem lub danymi przypisanymi do konta Google, które uzupełnia sam zainteresowany. Bardzo często nazwą użytkownika jest jego imię i nazwisko. Co więcej, przechodząc na profil użytkownika, istnieje możliwość weryfikacji pewnych informacji. Można dzięki temu sprawdzić jego zdjęcie profilowe lub inne komentarze i zdjęcia, które udostępnia.
Zastanawiasz się, co zrobić w celu podwyższenia atrakcyjności Twojego profilu firmowego w sieci? Istnieje wiele skutecznych strategii, które pomogą Ci zbudować pozytywny wizerunek. Sprawdź i wykorzystaj te najlepsze.
Zasady publikowania opinii, które wyświetlane są w profilu firmy (w wynikach wyszukiwania i Mapach Google) są jasno określone. Właściciel firmy może więc zgłosić treści niezgodne z regulaminem. W ten sposób dba o swoją wizytówkę Google oraz utrzymanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Wiedza i doświadczenie specjalistów z zakresu marketingu internetowego mogą przyczynić się do tego, że profil Twojej firmy stanie się znacznie atrakcyjniejszy dla nowych klientów. Działania ekspertów prowadzą także do zdecydowanie lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania i korzystniejszego pozycjonowania lokalnego.
Komunikacja z recenzentami daje szansę na rozwiązywanie problemów. Pokazuje także, że Twoja firma jest zaangażowana i zapewnia najwyższą jakość w zakresie obsługi klienta. To buduje zaufanie, a także wpływa na lojalność klientów mimo ich początkowego niezadowolenia.
Bardzo często zdarza się, że negatywne opinie Google pochodzą od nieuczciwej konkurencji. Zgłaszanie takich komentarzy jest najlepszym rozwiązaniem, aby dbać o wizerunek firmy i jej wiarygodność.
Pozytywne doświadczenia konsumentów mogą wpływać na przyciągnięcie nowych osób i wzrost zaufania do marki. Dlatego zawsze dobrym rozwiązaniem jest prośba o wystawienie pozytywnych opinii, jeżeli klient jest zadowolony z produktu lub usługi, którą otrzymał.
Zależy Ci na tym, aby pozbyć się negatywnej opinii z profilu swojej firmy? Chcesz odzyskać wiarygodność i zaufanie klientów? Skorzystaj z pomocy Good-Opinion. Usuwanie negatywnych opinii oraz pozyskiwanie pozytywnych komentarzy to jedne z naszych głównych specjalności.
Zadbaj o swój wizerunek w sieci - skutecznie Ci w tym pomożemy!