Opinie w Google są dla większości użytkowników internetu wygodnym i wiarygodnym źródłem informacji o firmach. Wysoka średnia ocen oraz ich duża liczba pomagają również zwiększać widoczność Twojego biznesu w Mapach Google i w wyszukiwarce.
Przeczytaj poniższy tekst, jeśli chciałbyś wiedzieć:
Dodawanie opinii Google jest bardzo proste. Co więcej, jest możliwe zarówno z poziomu wyszukiwarki, jak i w Mapach Google. Poniżej wyjaśniamy, jak dodać opinie na Google i w Google Maps – krok po kroku.
Opinie Google można dodawać m.in. z poziomu wyszukiwarki. Jak to zrobić?
Przyznana ocena w gwiazdkach najczęściej od razu zalicza się do średniej, natomiast cała opinia zwykle jest publikowana w ciągu 24 godzin.
Proces dodawania opinii w Mapach Google jest bardzo podobny. Chcąc dodać opinię o firmie przy użyciu urządzenia mobilnego, najłatwiej jest skorzystać właśnie z tej aplikacji. Jak to zrobić krok po kroku?
Ocena i opinia zwykle pojawiają się w Mapach Google od razu i będą w nich dostępne, dopóki ich nie usuniesz (chyba że zostanie wykazana ich niezgodność z regulaminem Google).
Opinie Google są niezwykle ważne dla współczesnego biznesu. Pomagają bowiem przyciągać nowych klientów i zwiększać zaufanie do firmy. Duża liczba ocen i ich wysoka średnia wpływają na widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google, w tym w Google Maps. Zwiększają też jej wiarygodność w oczach potencjalnych klientów!
Opinie Google są znaczące dla każdej firmy. Kiedy jednak warto im poświęcić szczególną uwagę? Wyjaśniamy poniżej!
Brak opinii w Google nie tylko sprawia, że potencjalny klient będzie bardziej skłonny do wyboru usług konkurencji, ale również może sprawić, że Twoja firma będzie mniej widoczna w wyszukiwarce i Google Maps.
Negatywne Opinie Google wystawiane przez konkurencję w dużej ilości i krótkim czasie mogą odbić się na wiarygodności i widoczności firmy. Negatywne opinie widoczne jako pierwsze po wejściu w wizytówkę Google natychmiast odstraszają klientów.
Przewaga negatywnych opinii i niska ocena biznesu zniechęcają do skorzystania z jego usług. W takiej sytuacji warto zadbać o to, aby to pozytywne opinie zaczęły przeważać.
Opinie Google mogą służyć także jako narzędzie do podkreślenia atutów firmy. Wielu użytkowników pisze jedynie zdawkowe opinie, które tak naprawdę niewiele mówią o współpracy. Tymczasem konkrety skuteczniej zachęcą do jej podjęcia.
Jak zbierać pozytywne opinie Google? Teoretycznie możesz się tym zająć samodzielnie, jednak nie jest to najlepsze wyjście. Przede wszystkim opinie Google muszą być wiarygodne i dodawane w taki sposób, aby uniknąć podejrzeń o SPAM. Dlatego o pozycję Twojej firmy i opinie na jej temat najlepiej zadbają eksperci.
Dodawanie opinii w Google to specjalność firmy Good Opinion. Pomożemy wykreować pozytywny wizerunek Twojego biznesu i zadbamy o jej widoczność w wyszukiwarce oraz Google Maps. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do kontaktu – chętnie pomożemy Ci rozwiązać dowolne problemy związane z opiniami Google!