W ramach wizytówki Google istnieje przede wszystkim możliwość dodania wymienionych wyżej podstawowych informacji o firmie oraz danych kontaktowych takich jak numer telefonu bądź e-mail. Wizytówka Google pozwala także na dodanie w Mapach Google "pinezki", która oznacza jej lokalizację i ułatwia dotarcie do Twojej siedziby. Wszystkie te informacje to podstawowe, obowiązkowe elementy wizytówki Google Moja Firma.
Jeśli masz własną stronę www (co jest zdecydowanie wskazane), warto również dodać jej adres. Ponadto, jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnię, bar itp. biznes, warto zadbać o to, by w wizytówce zawsze znajdowało się aktualne menu lokalu. Przydatne będzie również dodanie kilku zdjęć (lokalu, okolicy, oferowanych produktów lub usług), które zachęcą do odwiedzin.
Po założeniu profilu firmy w Google zdecydowanie warto go regularnie doglądać. Potencjalni klienci mają bowiem możliwość zadawania pytań, na które powinieneś jak najszybciej odpowiadać. Masz też możliwość odpowiadania na oceny i opinie wystawiane w Twojej wizytówce Google. Co więcej, w ramach swojego konta Google Moja Firma możesz dodawać aktualności do wizytówki. W ten sposób poinformujesz klientów np. o promocji, nowej ofercie, zmianach w godzinach otwarcia itp.